سطح کراتینین افزایش 1.5-1.7 می کند این به معنای بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین افزایش 1.5-1.7 می کند این به معنای بیماری های کلیه

کراتینین یکی از شاخص بیماری کلیه است، اما آن را به یک شاخص غیر sencentive است، بسیاری از عوامل ممکن است آن را تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد، رژیم غذایی یکی از آنها است. اگر یک بیمار را مقدار زیادی از پروتئین در یک زمان کوتاه، که ممکن است سطح کراتینین افزایش می دهد. اما پس از رژیم غذایی خود را تغییر دهید شما، ممکن است به سطح طبیعی بازگشت. بنابراین اگر شما افزایش سطح کراتینین 1.5-1.7 شما باید به دکتر خود مراجعه کنید و پیدا کردن دلایل زمینه ای، و سپس را اعمال مربوطه با توجه به آن است.

همانطور که ما در بالا ذکر شد، کراتینین افزایش سطح را به معنی نیست که شما به بیماری کلیوی کردم. عواملی مانند سرما، تب، مالیات غیر مستقیم شدید و رژیم غذایی ممکن است سطح کراتینین بالا در زمان کوتاه القاء، اما ممکن است به سطح طبیعی با این عوامل عقب نرمال می رود. به استثنای همه از این عوامل بدون بیماری، افزایش سطح کراتینین 1.5-1.7 می کند به این معنی کلیه شما کمی آسیب دیده است و در حال حاضر شما در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه هستند، که تقاضا به اقدامات فورا برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه شما.اقدامات باید یک رژیم غذایی مناسب و یک برنامه درمانی منظم، فاقد هر کدام از آنها خواهد شد اثر درمانی کاهش است.

اگر سطح کراتینین بالا توسط عوامل غیر بیماری را به سطح نرمال با کسانی که انگیزه پشت ناپدید شد، اگر نه، شما نیاز به توجه بالا به آن. آیا آن را کنترل در مرحله اولیه، شما باید بدانید که درمان زودتر شما می توانید، پیش آگهی بهتر خواهد شد.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا خود و یا درمان بیماری کلیه خود نیاز دارند، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما را ترک مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: اصول اولیه CKD، سطح کراتینین 1 , 5-1 , 7، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: